Murders Under the Mistletoe
Holiday cheer ends in holiday fear, when Jean Wholaver and her two daughters are murdered in their home on Christmas Eve. Detectives in Middletown, Pennsylvania, check their list of suspects twice and are shocked by the killer's true identity.