The Dilemma of the Lovers' Curse
Nancy launches a new investigation to find a group of missing bodies from Horseshoe Bay’s cemetery that have been dug up and stolen -- or have possibly risen. Meanwhile, Nancy struggles with yearning for Ace, the man she loves.