Berto Romero’s fears about appearing to have ‘boobettes’ thanks to oestrogen are assuaged by taking a urine test. In this ‘Nadie Sabe Nada’, the music of Ancient Rome provides the background to Andreu Buenafuente’s vivid anecdotes.