Lacey and Mercedes
Even after surgery, Lacey's weight loss moves at a glacial pace. She says she wants skin removal surgery, but Dr. Now begins to wonder if she even wants to lose weight. Meanwhile, abandoned in Houston by her cousin, Mercedes and her kids face destitution.