Jennifer and Marissa and Liz
Liz has gone from being bedbound with lymphedemas on both legs to standing and walking, but her old fears are about to threaten her progress. Then, if Jenn and Marissa can't get along as mother and daughter to lose weight, they'll have to proceed apart.