Locker Room Secret
When Harlem Globetrotters trainer Tom Bashline is murdered, the town of Frederick, Colorado, is stunned. Detectives question his fiancé, her son, and a burglary suspect. But as the investigation deepens, secrets emerge about the local celebrity.