Super Sweet Holiday Special
It's the holiday season and the Cabin Masters are in the spirit. Ryan and Ashley plot a stealthy, secret gift for Chase, while the guys team up with a nonprofit and put their woodworking skills to the test to create gifts for a local toy drive.