Outdoor Accessibility for Everyone
The Adaptive Outdoor Education Center (AOEC) is looking to use their pond by creating a trail and elevated clubhouse overlooking the water. The Cabin Masters must apply ADA compliant techniques to ensure that the path and structure are accessible for all.