Andalusia
In sun-soaked Andalusia, Chef José Andrés and his daughters dine on Spanish history with skewers of lamb coated in Middle Eastern spices and feast on the finest Atlantic bluefin tuna. Then, they enjoy the delights of gazpacho and dress to dance flamenco!