'51 Chevy: Rad Red Christmas Truck
It's beginning to look a lot like Christmas as Joe and his crew tackle a unique request -- turn a salvaged red '51 Chevy 3100 pickup into a roadworthy, Christmas-parade spectacle. Joe devises a plan for bigger power, an updated suspension and more.