Georgia Clay Mayday
A young homesteader and her military boyfriend face a ticking clock in the East Georgia woods. Mired deep in muddy clay, the Raneys must solve the unsanitary conditions, poor soil and crumbling infrastructure before the next big rains hit the homestead.