Ravenclaw vs. Slytherin
Tonight's battle of the Hogwarts houses sees the wise and witty Ravenclaws go up against the proud and ambitious Slytherins. Tonight's match-up will take place under the watchful eye of the master of ceremonies, Dame Helen Mirren.