Wedding Bells and Emergency Operations
Parker tasks Brennan with moving a wash plant in just 24 hours. Rick's crew struggles when someone falls prey to a life-threatening illness. Wedding bells ring as the Beets family prepares for the marriage of Tony's daughter.