Going Deep - Part 1
The race for untapped gold in bottomless depths kicks off as Chris and newcomer Joe go to war over a contested spot. Vern deploys an untested crew and new Nitrox air system for their deepest dives yet. Mr. Gold attempts to access riches via inland gold.