Tavern of Terror
At the request of the mayor, Jason, Steve, Dave and Shari travel to Newburyport, MA, to investigate aggressive paranormal activity at a local restaurant. The investigation takes a surprising turn when an EVP reveals a shocking case of mistaken identity.