Bo-Freakien Rap-Sody
After Freddy crashes ScHoolboy Q's golden golf cart, Q demands the Freaks pay him back by any means necessary. Gretchen and Franklin's relationship takes a step forward when she enlists his help in planning her "Felines for Felons" charity event.