Pay the Piper
When Godspeed returns, Barry turns to Hartley Rathaway for help. However, things get tense quickly after Barry realizes one of the changes from Crisis is that The Flash and Pied Piper are now enemies. Meanwhile, Iris tries to escape the Mirrorverse.