American Nightmare
Bangladeshi immigrant Rais Bhuiyan works at a Dallas gas station and hopes to make it in America. Fate intrudes when the September 11, 2001 terrorist attacks lead a local ex-con to concoct a violent revenge plot targeted at Rais.