Welcome to the Alternate Economy
In 1950 Jim Crow Missouri, an uneasy peace between two Kansas City crime syndicates is threatened by an untimely death. The irrepressible nurse, Oraetta Mayflower, attends to a dying patient. Loy Cannon trades safety for power.