Blinkie Gets Her Groove Back
Going to a picnic, Dorothy and friends come upon Blinkie, a former witch who lost her powers. Dorothy invites Blinkie along and is overjoyed at the fun and friendship and is invited back the next week, to the dismay of the Wicked Witch.