Tik Tok and Tin Man
Dorothy and her friends find Tik Tok broken down by the side of the road. They help him get repaired. Tik Tok admires Tin Man, thinking he's a great hero. He wants to be just like Tin Man, but Tik Tok's voice mechanism isn't working.