Chicken, Chili and Chowder
Guy Fieri visits a Burbank chili spot whose name dates back a century, a Philadelphia gourmet bar food joint who's crankin' out clam chowder with gnocchi and a Toronto smokehouse who's kickin' burgers and fried chicken up a notch.