Back with a Kodiak
The Diesel Brothers are back! Diesel Dave picks his first giveaway truck and dreams big attempting to build the 2020 version of the Kodiak. Todd LeDuc challenges the guys to a desert race and flips the script by picking The Muscle to be on his team.