Sin City Clickbait
Self-styled Instagram ‘Sex and Fitness guru’ Ash builds a life in the glitz, glamor, and excess of Las Vegas. But the wild ride ends when he becomes entangled with a lonely Sin City resident who he comes to believe holds a dark energy inside.