Monsters in the Market
In the land of the humans, the exiled Temple Troop discover the market is ruled by a massive urban army. Meanwhile in Fig Tree Vale, the Black Claw Queen Scarlett thinks she's crushed the proletariat uprising... but the rebel Jezebel has other ideas.