AbraCARdabra!
Wayne might need a lucky charm to buy a Porsche 356 hidden for decades in a magician's home. At F40, a Mercury-bodied Chevy Boattail gives Mechanic Mike fits, and a church calls on Wayne to help them sell a collection bequeathed to them by a parishioner.