Melissa McCarthy's Hero Home Makeover
Melissa McCarthy visits Chicago to give back to her aunt and uncle, both retired cops. Melissa creates an upstairs retreat where her aunt can entertain, and a downstairs man cave equipped with all the comforts her uncle deserves.