Flaming-Hot Fiesta Cake
Things get hot for Duff Goldman and his crew as they create a fire-shooting Mexican fiesta cake for hot sauce giant Tapatio. Duff tries to put fire inside the cake and Ron Ben-Israel shows up to join the fun!