Empty Nest, No Stress
A mom in Huntington Beach, CA, is preparing for her only son to move away to college, leaving her with an empty nest. Taking a proactive step to lighten her lonely load, she enlists Orlando to renovate her kitchen, patio, main bedroom and son's bedroom.