Firing Line
In Florida, a suspect's car going 45 miles per hour drags a Pembroke Pines PD officer behind it. In Georgia, a domestic dispute turns into a shootout, leaving one officer fighting for his life. In Michigan, a routine traffic stop turns into a car chase.