Kevin's Big Score
Ben and Gwen are starting to trust Kevin, when Kevin steals the Rustbucket and tries to swap it for alien tech from Argit! Argit steals the Rustbucket from Kevin and runs away. Ben and Gwen must learn to trust as they help Kevin.