Iguanas, Basketball and Silence
In Ohio, Judy and Jaden pick up Dajuan, a basketball dad who is supportive of all of his kids. In Louisiana, Tina and Darnell arrest Travis, who isn’t much of a conversationalist. In North Carolina, John and Kay get to know aspiring author Rachel.