Érase unos propósitos de año nuevo
Isabel tries to rebuild and stimulate her sex life with Juan and ends up getting him into a political-neighborhood conflict. On the other hand, Mauri's deadline to present his book is running out, but he is blocked and Mariano offers to help him.