Paddington And The Treehouse / Paddington And The Monster Hunt
Mr. Brown is worried he won't get sleep since the kids will be scared camping in the treehouse. Paddington wants to prove him wrong but there is a lightning storm./There's a monster in Paddington's room and Mrs. Bird takes him on a monster hunt.