The Elephant in the Womb
Emily takes a pregnancy test. Patrick demands that Thais tell her dad the truth. Guillermo gets cold feet. Sheeda questions Bilal's motives behind asking for a prenup. Mohamed issues an ultimatum. Miona tells Jibri's mom they are eloping.