Boiling Point
Amanda reels after leaving dinner. Chris crosses something off his bucket list, and a dolphin tour takes an unexpected detour. Tammy tries to have fun but misses Caleb. Fed up with her siblings critiquing her, Amy reaches her boiling point and explodes.