City of God
Buscapé wants to be a photographer, Dadinho a thug. Their lives intersect in the violent City of God favela between the 60s and the 80s.
Buscapé, 11, lives in the famous City of God favela and dreams of being a photographer. Dadinho, his age, wants to be a thug. Their lives intersect between the 60s and the 80s when drug trafficking and violence dictated the laws.