Elle
Michèle, the head of a successful video-game company, has her world turned upside down when she is sexually assaulted in her home.
Michèle, the head of a successful video-game company, has her world turned upside down when she is sexually assaulted in her home. Instead of reporting the crime to the police, however, she opts to hunt down the man responsible on her own.