The Bone Collector
When a multimillionaire is murdered and his wife taken captive by a serial killer, it's up to a paralyzed criminologist and a clever cop to stop him.
When a multimillionaire is murdered and his wife taken captive by a serial killer, it's up to brilliant, but paralyzed criminologist Denzel Washington and clever cop Angelina Jolie to stop him in this riveting thriller.