Kolmapäev
Juan Carrascost on saanud võimukas juht kommunaalteenuste ettevõttes ning ta elab luksuslikus kodus. Tundub, et tal läheb lõpuks ometi hästi, aga siis tuleb päevavalgele skandaal ajast, kui ta oli Logroño linnapea.