Hope
"Elutähtsad näidud. Inimlik lugu" näitab, kuidas Covid-19 mõjus nakatunutele, nende karjääridele ja peredele kõige kriitilisemate kuude jooksul Parc Taulí haiglas Sabadellis. See on lugu raskustest, solidaarsusest ja elust.