Lõuna-Carolina
Selina ja ta tiim sõidavad Lõuna-Carolinasse, kus Selina soovib saada mõjuvõimsa inimese toetust. Gary saab ametikõrgenduse, mida ta on ammu oodanud. Marjorie särab oma uues rollis.