Clovis
Selina on Silicon Valleys, et kampaania jaoks raha koguda, ja temalt nõuab vastuseid üks frakkimisvastane ema. Lisaks külastab Selina tehnoloogiafirmat nimega Clovis, kus on noor ja ambitsioonikas tegevjuht.