Uhkus ajab upakile
Avinoam proovib ohvitsere veenda, et varsti toimub rünnak. Alush ja Marco otsivad abi sõduri ja sotsiaalõiguste eest võitleja Melakhi jaoks. Meni kuuleb halba uudist oma poja kohta.