Mul on ka valus
Sookie jõuab Billi otsingutel Mississippi osariiki Jacksoni linna, kaasas libahunt Alcide, Ericu poolt määratud ihukaitsja. Jason ei suuda politseiakadeemia eksamile keskenduda.