Smoke My Peace Pipe
Kohtuniku ultimaatum annab LaDonnale ja Tonile lootust. Albert avaldab arvamust ning peab selle eest maksma. Antoine saab tööotsa lennujaamas, kuid jääb ilma oma õpetajast. Davisel õnnestub vanglast pääseda.