Lizzie otsustab end üles anda, aga saab enne salaja kokku Kieran Shaw'ga, kes proovib ta meelt muuta. Kui Sarah lõpuks Lizziega vestleb, tuleb välja plahvatusohtlik tõde selle kohta, mis kõrghoone katusel tegelikult juhtus.