Palju pahandust / Koerte meistrivõistlus / Lumine päev / Tuut Jube
Tom peab VIP-šimpansi banaanidest eemal hoidma. Tom võtab Spike'i koha koerte nobedusvõistlusel, kus Jerry on nende salarelv. Muusikaline möll lumes. Toots on otsustanud Jerry kinni püüda, et tema ja Tom saaksid rohkem koos aega veeta.