Nähtamatu naine
Ruth hakkab huvi tundma surnud naise vastu, kellel polnud sõpru ega sugulasi. Brenda otsib kirjanduslikku muusat ning pöördub massaažikliendi poole, kelleks on prostituut Melissa.