Seekord on kohal legendaarne jalgpallur David Beckham, näitleja, kirjanik, produtsent ja telesaatejuht James Corden, räppar Saweetie, NASCARi juht Bubba Wallace, näitleja ja koomik Yvonne Orji ning Paul Rivera.